Viziunea structuralistă vs.viziunea reconstrucționistă asupra strategiei
Pioneer–Migrator–Settler, BCG Growth Share, GE/McKinsey si Ansoff’s Growth Matrix
Ce este Matrița Pioneer–Migrator–Settler (PMS) Blue Ocean Strategy
Strategii de pricing: Cost-Plus Pricing vs. Price-Minus Costing
Cele trei propuneri esențiale (Valoare, Profit și Oameni) ale „Blue Ocean Strategy”
Cele cinci concepte de bază ale marketingului in interpretarea lui Philip Kotler
Orientările marketingului modern: cinci filozofii distincte pentru abordarea pieței
Rufus: asistentul de cumpărături Amazon bazat pe inteligență artificială
Cele mai noi trenduri în marketing la nivel mondial pentru 2024
Integrarea Verticală – succese si eșecuri
Strategii de pricing – Value-based Pricing
Strategii de pret – Penetration Pricing
Strategii de pricing – Price Skimming
Ce este strategia de pricing competitive pricing (Prețul competitiv)
Cost-plus Pricing (Prețul cost plus)
Modelul celor 4 A-uri sau mixul de marketing pentru piețe emergente
Modelul celor 4 C sau mixul de marketing centrat pe client
Cei 7 P ai marketingului – the 7Ps of marketing
Indicele Herfindahl-Hirschman sau Herfindahl-Hirschman Index
Strategii de pricing
Cele mai comune 5 strategii de pricing
Mixul de marketing sau cei patru P ai marketingului
Tehnologii de urmarire utilizate de paginile web
Paradoxul Abilene si falsul consens
De ce știe Facebook atât de multe despre utilizatorii săi?