Articole

Viziunea structuralistă vs.viziunea reconstrucționistă asupra strategiei

Pioneer–Migrator–Settler, BCG Growth Share, GE/McKinsey si Ansoff’s Growth Matrix

Ce este Matrița Pioneer–Migrator–Settler (PMS) Blue Ocean Strategy

Strategii de pricing: Cost-Plus Pricing vs. Price-Minus Costing

Cele trei propuneri esențiale (Valoare, Profit și Oameni) ale „Blue Ocean Strategy”

Cele cinci concepte de bază ale marketingului in interpretarea lui Philip Kotler

Orientările marketingului modern: cinci filozofii distincte pentru abordarea pieței

Rufus: asistentul de cumpărături Amazon bazat pe inteligență artificială

Cele mai noi trenduri în marketing la nivel mondial pentru 2024

Integrarea Verticală – succese si eșecuri

Strategii de pricing – Value-based Pricing

Strategii de pret – Penetration Pricing

Strategii de pricing – Price Skimming

Ce este strategia de pricing competitive pricing (Prețul competitiv)

Cost-plus Pricing (Prețul cost plus)

Modelul celor 4 A-uri sau mixul de marketing pentru piețe emergente

Modelul celor 4 C sau mixul de marketing centrat pe client

Cei 7 P ai marketingului – the 7Ps of marketing

Indicele Herfindahl-Hirschman sau Herfindahl-Hirschman Index

Strategii de pricing

Cele mai comune 5 strategii de pricing

Mixul de marketing sau cei patru P ai marketingului

Tehnologii de urmarire utilizate de paginile web

Paradoxul Abilene si falsul consens

De ce știe Facebook atât de multe despre utilizatorii săi?

Riscurile asociate neefectuarii unei analize PESTLE

Știri economice

Știri corporative

Aici găsiți articole pe alte teme